Plata

Se accepta doar plata în lei, cu cardul (în curând), în cont sau cu ramburs, conform facturii pe care o veți primi.

Dacă optați pentru plata în cont, după finalizarea comenzii veți primi un email cu datele necesare plății. Comanda trebuie achitata în decurs de 24h de la confirmare, în caz contrar va fi anulată.

Dacă alegeți varianta de plata cu cardul bancar, aceasta va fi procesata de către procesatorul de plăti – Netopia Payments. Pe site-ul AD-DOTS.RO nu stocam datele cardului dumneavoastră.

Livrare

Livrarea se face cu curier, pe teritoriul României.

Predarea către curier se face în maxim 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii (respectiv de la intrarea banilor în cont, dacă se alege varianta cu plata în cont), cu excepția comenzilor care implica personalizarea produselor. În cazul în care este necesară personalizarea produselor, este posibil sa apăra întârzieri de 1-2 zile, necesare pentru uscarea vopselei, coacerea produselor, uscarea straturilor de lac sau rășină, etc. Livrarea produselor de către curier durează de regula o zi, dar acest termen nu este sub controlul nostru.

Costul livrării este de 15 lei (pentru plata în cont), respectiv 18 lei (plata ramburs). 

Retur

Respectam legislația în acest domeniu, respectiv OUG 34/2014 revizuita. Înainte de a trimite un produs pentru retur, în termenul legal de 14 zile, va rugam sa ne contactați pentru a obține un număr de înregistrare. Conform legislației, trebuie sa ne comunicați nume si prenume, adresa e-mail si telefon, numarul și data comenzii, numele produsului si cantitatea. Ne-ar ajuta sa ne comuniști și motivul returului, pentru a ne îmbunătăți pe viitor. Dacă doriți sa va trimitem banii în cont, va rugam sa ne furnizați un cont bancar din România – va vom trimite banii înapoi în maxim 15 zile. Dupa înregistrarea cererii de retur, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care doriți sa il returnati. 

Produsele returnate trebuie sa nu prezinte urme de uzura fizica sau deteriorare, sa îl livrați în ambalajul original, protejat cu materialele în care a fost trimis. Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul numai dupa ce produsele au fost verificate si corespund conditiilor de retur. Cheltuielile pentru returnarea produsului sunt suportate de catre client.

Produsele personalizate nu pot fi returnate, cu excepția cazului în care au defecte de fabricație. Va mulțumim pentru înțelegere.

Mai multe informații

Contactati-ne pe email (office -at- ad-dots.ro), formularul de contact sau telefonic (0766437823).